Midnight Dreams

In the silence of the night, I'm lost within my thoughts

Moonlight dances on the walls, casting shadows in my room (room)

Lost in melodies, searching for a beat

I close my eyes and drift away, dancing in my sleep (ahh-yeah)

 

The world outside fades away as the music takes control

My heart beats to the rhythm, my body starts to sway (s-way)

With every note that plays, I feel the connection deep

In this midnight reverie, I'm dancing in my dreams (ooh-yeah)

 

I dance all night, never wanting it to end

In this lonely room, my soul comes alive (alive)

The music carries me away, takes me to a place

Where I can dance until the morning light (oh-oh-oh)

 

午夜夢迴

 

夜深人靜的時候,我陷入了沉思

月光在牆壁上舞動,在我的房間投下陰影

迷失在旋律中,尋找節拍

我閉上眼睛,在睡夢中翩翩起舞

 

隨著音樂的掌控,外在的世界也逐漸消失

我的心跳隨著節奏,我的身體開始搖擺

每演奏一個音符,我都能感受到深刻的聯繫

在這午夜的遐想中,我在夢中跳舞

 

我整夜跳舞,不想結束

在這個孤獨的房間裡,我的靈魂甦醒了

音樂帶我走,帶我去一個地方

在那裡我可以跳舞直到黎明

 

影片插圖 : 
畫作名稱:1.雙人舞    2.竹舞靜心    3.天舞    4.千瓣蓮花
創作者 : Jonsom Lee 
創作年份 : 2012
畫作尺寸:60x72cm

arrow
arrow
    文章標籤
    AI Music
    全站熱搜

    強生 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()